Διανομή Φυλλαδίων

Η Διανομή φυλλαδίων, επανέρχεται όλο και  πιο δυναμικά ως μέσο διαφήμισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Το χαμηλό κόστος, η μεγαλύτερη στόχευση της αγοράς, είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που κάνουν πιο ελκυστικό αυτό τον τρόπο διαφήμισης.

whyleaflet

Αρκεί, όμως, μόνο η διανομή ενός καλοσχεδιασμένου εντύπου;

Η επιτυχία μιας τέτοιας ενέργειας, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως για παράδειγμα:

1.Την αξιολόγηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που θέλουμε να προωθήσουμε, λαμβάνοντας τις παρούσες συνθήκες της αγοράς και τον ανταγωνισμό
2.Την αξιολόγηση των χαρακτηριστικών του υπάρχοντος πελατολογίου, αλλά και των υποψήφιων πελατών που θέλουμε να προσελκύσουμε (συμπεριφορά καταναλωτή, δημογραφικά και μορφωτικά χαρακτηριστικά κλπ)
3.Το «μήνυμα» που θα προσελκύσει τους πελάτες
4.Το έντυπο που θα σχεδιαστεί βάσει όλων των προηγούμενων δεδομένων και το οποίο μεταφέρει την εικόνα της εταιρείας προς τα έξω (Image)
5.Τον καθορισμό της γεωγραφικής περιοχής στην οποία στοχεύουμε να κάνουμε τη διανομή, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προηγούμενα δεδομένα
6.Την αξιολόγηση και επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει την διαφημιστική αυτή ενέργεια

Οι εποχές επιβάλλουν, κάθε διαφημιστική ενέργεια που κάνουμε, να είναι όσο πιο στοχευόμενη γίνεται και με μετρήσιμο αποτέλεσμα. Τίποτα δεν πρέπει να είναι αποτέλεσμα τύχης, σύμπτωσης ή στατιστικού αποτελέσματος (π.χ. διανομή μεγάλου αριθμού φυλλαδίου). Όσο πιο μελετημένες είναι οι διαφημιστικές μας ενέργειες, τόσο πιο μεγάλη επιτυχία θα έχουμε και με χαμηλότερο κόστος.

To Φυλλάδιο συνεχίζει να εργάζεται

Είναι πολύ καλά γνωστό και το γνωρίζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι τα διαφημιστικά φυλλάδια στα γραμματοκιβώτια των νοικοκυριών παράγουν καλή απόδοση της επένδυσης ( ROI- Return on Investment). Όταν το διαφημιστικό φυλλάδιο πέφτει μέσα στο γραμματοκιβώτιο συνεχίζει να εργάζεται για το χρονικό διάστημα που παραμένει στο σπίτι. Παρά την αντίληψη πολλών ανθρώπων ότι τα διαφημιστικά καταλήγουν αμέσως στον κάδο απορριμμάτων, φαίνεται ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών φυλάγει στο σπίτι τα διαφημιστικά που τους ενδιαφέρουν για μερικές εβδομάδες και συνεχίζουν να παραδίνουν το μήνυμά τους και στα υπόλοιπα μέλη του νοικοκυριού.

workinprogress

diafimistika iperagoron